بدون برنامه ریزی سفر نروید !!!
نوشته شده توسط : gheirati

سفر می تواند از بهترین سرگرمی های دنیا باشد، اگر به درستی اجرا شود. بگذارید راحت بگویم اگر برنامه ریزی داشته باشید، می توانید بهترین سرگرمی دنیا را تجربه کنید. اما اگر بی برنامه به سفر بروید همیشه باید در حال پرس و جو باشید. از مردم یا در اینترنت؛ اما با برنامه ریزی شما بدون خستگی به برنامه های خود می رسید و خاطرات زیادی را ثبت می کنید. برای آشنایی با اصول برنامه ریزی جامع در سفر به کیش با مجله خبری گردشگری های تور همراه شوید.

بدون هدف و برنامه ریزی سفر نروید...

بنشینید و از خودتان بپرسید هدف شما از سفر چیست؟ گاهی سفر ما برای کار است ،پس باید در انتخاب هتل یا تور و.... حساسیت های خاص داشته باشید. اما گاهی اوقات ما برای استراحت و تنها بودن سفر می کنیم گاهی به سراغ هیجان هستیم  .پس بنا به هدفتان را روی کاغذ بنویسید چرا که برنامه ریزی هنوز ادامه دارد.

برنامه ریزی در سفر به کیش

چه بودجه ای را برای سفر تنظیم کرده اید؟؟؟

در جواب این سوال هرگز نگید هرچی بادا باد. بودجه خود را مشخص کنید. کم یا زیاد روی کاغذ بیاورید، چرا که دیگر در سفر نیازی نیست نگران فاکتور ها باشید یا در زمان برگشت با رقمی غیر قابل باور رو به رو شوید. اگر بودجه خود را تعیین کنید، هنگام بازدید از قیمت تور ها و آفر های سایت های تور می توانید انتخاب درست را انجام دهید.

برنامه ریزی بودجه در سفر

مقصدتان را انتخاب کنید

بعد از انجام دو فاکتور بالا بهتر است مقصد خودتان را انتخاب کنید. در زمان گزینش بین مقصد ها، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که بودجه سفرتان به آن مقصد بخورد. برای مثال با بودجه کم نمی توانید به سراغ رزرو تور استانبول در زمان پیک شلوغی اش بروید؛ اما حتما رزرو تور کیش برای شما گزینه ای مناسب و حتی ایده آل به حساب می آید. توجه داشته باشید هنگام انتخاب مقصد به علایق شخصی خود نیز توجه کنید. برای مثال اگر عاشق تاریخ هستید، شهر های تاریخی را نسبت به شهر های تفریحی در اولویت قرار دهید.

برنام ریزی در سفر بسیار مهم است

چک لیست تهیه کنید

چک لیست بهترین راه حل برای کاهش استرس قبل از سفر می باشد. فقط کافی است نیمی از صفحه را کارهایی که قبل از سفر انجام دهید و نیمی دیگر را کار هایی که در سفر می خواهید بنویسید. حتی به شما پیشنهاد می کنم لیستی از وسایل مورد نیاز خود را هم بنویسید، تا در هنگام سفر یادتان نرود!!! شما با نوشتن چک لیست مطابق برنامه پیش می روید و دیگر نیاز نیست فکر مشغولی داشته باشید.

برنامه ریزی و چک لیست

مدارکتان را آماده نگه دارید

اسناد و مدارک از وسایل مورد نیاز در سفر هستند. فرقی ندارد سفرتان به خارج از ایران باشد و یا داخل ایران شما حتما به مدارکی نیاز خواهید داشت. بنابراین قبل از سفر از بودن همگی و معتبر بودن آنها اطمینان حاصل کنید. یکی از کار های مهم داشتن نسخه پشتیبان از مدارک و اسنادتان می باشد. شما می توانید از برگه رزرو هتل در کیش، برگه رزرو تور کیش،بلیط هواپیما، پاسپورت و.... کپی بگیرید و یا در یک ایمیل ارسال کنید تا در صورت مشکل به آنها رجوع کنید.

مدارک خود را قبل از سفر با برنامه ریزی اماده کنید

در آخر ...

در آخر و بدون تعارف برنامه ریزی از بهترین روش ها برای یک سفر خوب می باشد. شما با رزرو تور آنلاین کیش می توانید با خیال راحت چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید. سایت رزرواسیون های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد. شما با مراجعه به این سایت می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: